IaTraining
Event / 9-10 sep 2017
 
14-15maj 2016
9-10 sep 2017
9 juni 2018

9 - 10 september 2017

GENOMFÖRD OCH AVSLUTAD
TRÄNINGSHELG QUALITY HOTEL WINN HANINGE! 09-10 SEP 2017

Häng med på en aktiv helg med flera blandade träningspass, trevliga människor, god hälsosam mat, föreläsning, Music Quiz & mycket skratt.

Quality Hotel Winn Haninge, ligger på Rudsjöterassen i Haninge. Med helt nyrenoverade lokaler, nytänk & med underbara "Hang Around" ytor. Hotellet har total renoveras och är ett perfekt ställe att mötas på!. En helg man inte bör missa helt enkelt!! 

1.990kr/person inkl Lunch x2, mellanmål x2, middag, frukost, massa träningar & föreläsning!
Se programmet för mer detaljerad information!

SISTA ANMÄLNINGSDAGEN ÄR 25 AUGUSTI 2017!
Dock gäller först till kvarn, då det är begränsat antal deltagare!


Vänligen maila info@iatraining.se om ni vill sova tillsammans med någon/några personer eller om ni absolut vill ha singelrum! Deltagarna kommer placeras i dubbelrum, trippelrum eller fyrbäddsrum!

ANMÄLAN sker här på hemsidan via Paypal & aktiviteten. Se HÄR!
OBS! Begränsat antal platser, först till kvarn! 

Anmäl dig nu!

FÖRELÄSNING

Föreläsningen med Michael Fridebäck, vinnare av Biggest Loser 2017. 
Där han föreläser om sin resa tillbaka till livet, träningen och vikten.

Föreläsning med Michael Fridebäck - Vinnare av Biggest Loser 2017

KOSTNAD

ENDAST 1990kr
inkl övernattning, massa olika träningar, Musik Quiz eller annan kvällsaktivitet, Lunch x2, mellanmål x2, middag, frukost & föreläsning!

Betalning via Paypal här på hemsidan eller betalning via swish!
Swish-nummer: 123 351 46 35. Skriv ner följande i Swish meddelandet:
Träningshelgenss datum, namn på deltagaren/deltagarna, vem ni vill bo med och mailadress.

Därefter får ni en bekräftelse via er mail!

PRIS UTAN ÖVERNATTNING: 1.100kr
Inkl massa olika träningar, Musik Quiz eller annan kvällsaktivitet, Lunch x2, Mellanmål x2, Middag, frukost & Föreläsning!
Då sker anmälan till info@iatraining.se 

Program

LÖRDAG 9 SEPTEMBER

10:00 - 10:30   VÄLKOMNA! Väskinlämning! OBS! Kom träningsklädda!
10:30 - 11:30   LÖPSTYRKA & LÖPNING Utomhus - Katrin
11:30 - 12:00   Egen tid & ombyte
12:00 - 13:00   Lunchbuffé
13:00 - 14:00   ZUMBA - Susanne Gustafsson 
14:00 - 15:00   Incheckning på rummen & egen tid
15:00 - 16:00   FÖRELÄSNING med Michael Fridebäck - Vinnare av Biggest Loser 2017 - Kaffe & Mellanmål  
16:00 - 16:30   TRÄNING BEN & RUMPA - Katrin
16:35 - 17:15   GRIT STRENGTH - Katrin
17:15 - 18:30   Egen tid & Uppfräschning
18:30 - 19:30   Middagsbuffé
19:30 - 21:00   "Hang Around" med Musik Quiz eller annan aktivitet! Vin, Öl, Bubbel & alkoholfritt alternativ finns i baren att inhandla för de som önskar, från egen plånbok.

SÖNDAG 10 SEPTEMBER 

07:00 - 08:00   YOGA - Theresia Franke
08:00 - 08:15   Snabbdusch 
08:15 - 09:00   FrukostBuffé
09:00 - 10:00   BOOT CAMP TRÄNING utomhus Katrin
10:00 - 11:00   Kaffe & Mellanmål
11:00 - 12:00   BACKINTERVALLER utomhus Marita Ölmheden
12:00 - 13:30   LunchBuffé & Utcheckning
13:30 - 14:30   2 & 2 TRÄNING Helkropp, utomhus Katrin

Med reservation för eventuella ändringar.

BESKRIVNING av träningarna under träningshelgen:

LÖPSTYRKA & LÖPNING Utomhus
Passets upplägg är noga genomtänkta så att gruppen hålls ihop, flera nivåer av löpare kommer att utmanas. Alla springer efter egen förmåga och gruppen kommer vara spridd, dock utan att någon känner sig utanför eller sist.
Träningen är uppbyggd med uppvärmning, Löpskolning, Stegringslopp, back & raksträcka intervaller och nedvarvning.

ZUMBA
Ett dansbaserat grupptränings pass. Alla dansar efter sin egen förmåga och det viktigaste är att ha kul! Både hög – och lågintensiv träning och passar alla åldrar.

TRÄNING BEN & RUMPA
Fokusering på Ben & Rumpa. Vi jobbar för uthålliga muskler med många repetitioner!

GRIT STRENGTH
Maximera din styrka med högintensiv intervallträning i grupp. Du bygger upp din muskelstyrka och använder skivstång och viktplatta för att öka träningseffekten.

YOGA
Yoga bygger på stretch, styrka, smidighet, stabilitet och mental fokusering. Yoga lugnar sinnet och ger dig en ökad kroppsmedvetenhet, samt en starkare och smidigare kropp. 

BOOT CAMP TRÄNING Utomhus
Gångertabellen med fokusering på hela kroppens muskler och med pulshöjande inslag! 
Vi jobbar för uthålliga muskler med många repetitioner, samtidigt som hjärnan får vara aktiv…

BACKINTERVALLER utomhus
Backintervaller med roliga inslag som Björngång, hopp, spindelmannen, snabba fötter m.m upp för backen och en kortare raksträcka som ”återhämtning”.

2 & 2 TRÄNING utomhus
Två och Två övningar där vi jobbar för uthålliga muskler med många repetitioner.
Träningen kommer kännas kort, eftersom vi har roligt samtidigt som vi tränar!

 

IA Training